luni, 19 noiembrie 2012

Jeg social - un idiot ipocrit onanist pedofil narcisit

De curand am citit o conversatie intre o prietena si un idiot ipocrit onanist pedofil narcisit santajit si asa mai departe! In urma refuzului prietenei mele el a inceput sa o critice, sa o jigneasca, sa ii adreseze cuvinte foarte urate, sa o desconsidere spunandu-i ceva gen: "tu nu vezi cine esti, nu vezi unde te intorci in fiecare seara acasa, crezi ca eu d'astea vreau... eu pot sa am pe oricine vreau la orice ora... tu nu atingi standardele dupa care eu imi aleg o fata, vroiam  doar o chestie de vara", restul e cenzurat, serios nu imi permit sa scriu astfel de mizerii pe blogul meu... Chestiile astea m-au enervat la maxim... frate, nu iti poti alege casa sau parintii, nu poti alege cine esti, poti doar sa iti faci un viitor mai bun! Plus ca tipa are o sitatie pefect normala, deci respectivul este un idiot care se supraaprecieaza! Dar exista oamenii carora chiar li se potriveste ceea ce scrie mai sus!  De ce trebuie sa criticati oamenii dupa starea materiala sau pozitia sociala? De ce? Sunt de parere ca o caracteristica esentiala a unui om este caracterul, valoarea lui! Asa ca, daca si tu caracterizezi oamenii dupa principiile astea, frate sincer iti zic ESTI UN IDIOT! O zi buna!

5 comentarii:

  1. uneori cei care jignesc au fost traumatizati in familie . certuri si alte chestii. dar nu le tin partea..... uneori trebuie sa ne gandim si pe cealalta partea ....

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, din contra, el se crede foarte superior! mare gigolo... a agatat el in clubul X o tipa care avea Passat... haha

    RăspundețiȘtergere
  3. + ca ar trebui sa te duci la el acasa... sa vezi in ce LUX locuieste haha citez!

    RăspundețiȘtergere
  4. "Sunt de parere ca o caracteristica esentiala a unui om este caracterul, valoarea lui!"
    Ai uitat de fund:D

    RăspundețiȘtergere
  5. haha, asta e buna! da, uitasem... oricum, superlatiul absolut al acestui cuvant este... dansez pentru tine danseeez :))

    RăspundețiȘtergere