duminică, 18 noiembrie 2012

Din ce in ce mai multa... prostie

Traim cele mai mizerabile timpuri... ii invidiez pe cei care au fost inaintea mea, invidiez generaiile de oameni care s-au nascut, au crescut si trait in vremuri demne de respect!
In ziua de azi prostia ia amploare si se pare ca nimic nu o poate diminua... de ce? Asta este intrebarea ce ma macina de ceva timp...
Imi pare atat de rau ca prostia nu doare, daca ea ar durea pe multi i-am vedea tavalindu-se in chinuri groaznice.
Un om de mare valoare, pentru mine, a raspuns la intrebarea PROSTIA DOARE? astfel: "Prostia nu doare pentru ca ea este starea normală a individului. Daca el nu simte nevoia să facă nici un efort pentru a scapa de ea, de ce l-ar durea?" 
Tu, din ce categorie faci parte? Pe tine te doare? :)

4 comentarii:

  1. Nu e adevărat. Prostia a existat întotdeauna.
    Chiar mă uitam la nişte videoclipuri mai vechi cu tata cu nişte tipe "despuiate"...şi i-am zis: "Şi ne mai plângem că acum sunt piţipoance dezbrăcate la tv.".
    Vremurile trec. Oamenii sunt aceiaşi. Răi şi proşti.
    Domnul Burcescu, jos pălăria!

    Şi fac parte din oamenii care îşi recunosc prostia şi slăbiciunea. Nu doare. E mai mult ca o tensiune a fiinţei:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, stii tu cum se spune: Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie sa fii destept.Iar daca nu iti dai seama ca esti destept, inseamna ca esti prost! Cat vizavi de pitipoance si tot tacamul imi amintesc cuvintele Eclesiastului: Ce a fost va mai fi si ce s-a făcut se va mai face: nu este nimic nou sub Soare. (pentru intelegere: Eclesiastul 1, 9-11, in traducerea Cornilescu pagina 669)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fix la pagina 6...69 ma duc.
    Dar nu vă mai plângeţi de vremurile de acum...

    RăspundețiȘtergere
  4. haha, incerc :D dar nu ma pot abtine...

    RăspundețiȘtergere